urghhh...tensennnnn!!

aku nih da la lemah coding,tambah2 lagi bab2 java kan.aku dok la ralitt buat coding tu siang malam...skali smalam lappy crash..aku tak buat copy.mau tak nanges teresak2 aku weh?sumeeeeeeeee asigment aku lak tuh...bak kate ayah ku"basketballll sungguh laaaa"..weh,aku nak banyak kan carymark aku..aku nak lulus sume paper..waaa....mencik laaa....sape tere java?sape nak tlg aku buat aku nye esement nih.bayar pon takpe,asalkam carymark aku byk.aku bodo coding javaaa..huhu.nak study lagi.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....mase depan ku kelammmmmmm

Comments

Izzatul Azma said…
kakk
sabar ye kak
:(

taw betapa tensennya
dont gv up ok!!!
caiyok!!
tough times dont last, tough ppl do..ok deaR?
Norisza Ismail said…
mak uih..bahye giler..dah2 lps ni simpan dlm copy lelain ke..x ke naya tu?? adeh..klu boleh korek kt dlm laptop tu i rs dh lama u buat..hehe.kiddin babe..byk2 bersabar yek..aku pernah merasai keperitan nya..kluar air mata darah sekalipun takkan muncul assignment tu balik..ade hikmah di sebalik kejadian kan? dah p buat slow2 dgn hati yg tenang ok???

Popular Posts