im torn~

ngahahaha...ari nih tatau nape rase tired gile.kol 7ish pm da masuk duvet tido..bangun pon sbb dapat msg.lega pon ye kot..sbb da anta our group report.phew~due ari bertunggu tangge kat lab tu..at least worth it.babes,i think balik nih nak keje la..ade my fren suggest i bukak tuisyen.ajar english.apekahhh...muahahahha..aku ade gak plan2 nak jadik cikgu tadika.wakakak..bestlaa..i just love kids.and ade my fren pon ajak keje kat petrosains.involving kids jugak.wah3...im so loving it.so,any suggestion my dear reader?care to leave a comment erk?owh,by the way..ari tu i call cik zana. and she tells me one shocking news..kitorang takyah sambung master.bleh dilantik tros.and might be dihantar ke some short course.waa..i was like,oh yeah~im going to be a lecturer in 23 years old.waaa...camne nih?bile cakap ng mama,die kate..alah,azharina tu 23 taun jugak, da 2 tahun kawen plak lagi.huhu..statement kejam!i know im a bit overrected tapi i cant imagine me myself teaching la..can u?hahah..komperm lawak giler..da la aku la org paling rajen tido lam kelas.alih2 aku plak kene ngajar..wakakakaka..lagi satu aku takot jugak diposting ntah mane2.tapi it comes with the scholar kan.and i did mention to the interviewer that i tak kesah kene posting sabah sarawak.hey,i meant it.its just that adela few places in my mind that i dont wanna go.takmo cakap lebey.karang kate sentimen kenegerian plak.muahahahahah..tapi mane pon diorang campak aku,tetap trime ng hati terbuke..kan2?what to do?itula naseb seorang pendidik..wakakakkaka..gile poyo ayat..saye menaip blog sambil2 mengupdate gambar kat frenster.gile berhabuk sawang da frenster aku tu.rase cam nak delete pon ade.wakakaka..(sile trase yer iza)muahahah..i miss iza la..lately nih kitorang slalu tadek jodoh tau..aku tido,die bangun.die bangun aku tido.alahai..in case u are reading this my dear iza,sile contact mntact ng aku erk..about the holidays thingy tu.besok nak shuping jajan la..lalalal..stok study..muahahahah..gile gomok la aku.

i jUsT cAnT wAit t0 gEt h0Me!!!!

Comments

Izzatul Azma said…
waahh
cam terkena pd diriku saje psl fs itu =P

cepat la balik cikgu iman!! :D

Popular Posts