~luahan hati yang tak tenang~

lately i've been wondering,is it fated for me?to love but not to have.to have but not to love.wakakaka..pe aku merepek nih?sbenanye,esemen melambak2.tak terkejar..ng exam nye lagi.this becoming weeks would be an endless and sleepless nite for me.sape2 nak amek tender buat assigment aku?aku bayar ikut marks yang aku dapat,tp in pound la..muahahaha..gile keji..tapi sriyesly nih,if anyone yang tere gune java,php and blender(3d application software)..do leave comments erk?bleh aku konsentrate study jerk.muahahahaha...my exam's timetable da kuar..keh2..arap2 tak butak pale nih.skarang pon aku bagai nak gile kejar deadline sambil2 menstudykan diri..tu yang psycho mental abes sume.sian kat iza,terpakse jadik teman psycho aku.hak3..thanks darls.jasemu ku kenang.balik mesia nanti,blanje aku makan char kuey tiaw erk?ko da keje kann..ahaks..lalalalala

07 May 2008



Java Program Construction
14 May 2008



Computer Animation
21 May 2008



Data Structures and Design with Java
23 May 2008



Digital Audio, Music and Video Systems
28 May 2008



Human-Computer Interaction
05 Jun 2008



Internet Applications and Techniques

okay guys,wish me luck eh?da daaaa...

ps:oh hati,tabahla~

Comments

Popular Posts