another day,another submission~

curent time:4.30 am
m0od:fedup+homesick~

helow2..yupsie,saye tau..blog saye sudah berhabok 8 inci..tapi ape nak buat..JAVA sungguh benci ng blog saye nih..muahahah..makanya ari nih saya da anta itu JAVA dgn sepenuh hati nye tlg la berdoa untuk saye yer rakan2..harap2 asaimen ku tu mendapat markah ckop untuk menopup final nanti..adehai..skarang target da tak tinggi.lulus ng jayenye pon aku redha.tadi sembang ng coursemate aku..die ade sembang2 ng year tutor kitorang.pasal year of study..korang nak tau tak year of study yang PALING susah untuk course aku nih?

2nd Year okehhh!!! <------my current year

hukaloh~da la aku tros men lompat2..kalau aku tau weh..aku apply masuk first year balik tauuuuu..takpe2..bak kate izza,tough time dont last,tough people do..aku sdg cuba menyabarkan diri sementare tunggu balik mesia..wehh korang...doalaaaa aku lulus second year nih..takotla plakk..

ni dok ngadap blender(3d software) yang tak sesenang blender dapur untuk digunekan..muahahah..nasibla abam wadud nak tlg tgkkan coding php i..auw..terharu i..wakaka(die takot aku gile je tu)..

aku rindu adek2 aku.full stop
.
*ckp lebey2 menitik air mate.time2 genting takleh saiko okehh*

ha korang..dgr la cite sodih aku nih..cenggini,waktu first dtg sini,my skin sensitive tau ng weather so my face jadik teruk gile(jrawat naek cam fungi okehh,mencik!).try neutregena tak jalan.sudahnye aku amek la satu trial set nih.brand murad(i tot its cikai,but my mom kate kat mesia mahai gile..yeke korang?).trial set die berege 25 pound consist of facial wash,exfoliating blemish gel and also blemsih cream..

terime kasih uncle murad!

tara...sgt mujarabbbbb~hasilnyaa..kulit ku lebey mulus kale ini..muahahah..

part sedey~exfoliating gel ng blemish cream tu da abes.facial wash nye banyak lagi,tak sampai suku abes..korang nak tau rege mende alah tu bape weh?38 pound okeh..yang cream tu 13 pound..waaaa....tapi aku tau mende tu elok and tahan lame..so harus aku beli ke tak eh?

tringin makan ketam masak cili api okeh~dari minggu lepas dok la cite2 ng iza.nasib iza tak dapat carik ikan masin masak lemak tu.muahahah..tak tercarik2 ketamnye..takpelah..after all asaimen's submission day..ill reward myself..tatau la lagi what kind of reward..muahaha..nak jauhkan shoping okeh..

ps:korang..aku MUAK tgk computer la.sriyes MUAK!!rase cam nak tuka course~wakakaka..disebabkan muak..entry aku ari nih kaler2.silela cakap cam kels..muahahaha

Comments

Redbloodsnow said…
eh..bgs ek product tuh
bape arge ek klu RM nyer
hehehehe...

teringin lak aku nk mmbeli nyer

:P
pRincESs_N said…
ok ekk dr murad nyerr tu....sll kua promote kt TV...nk try..tp tkt....N pkai y skunk ni..mahai jerk lebey..tp x mulus pOn...huhuhuhu~ mencik!!

zie : kulit hang daa cantek daa kot....menjeles tgk...
Zatil Iman said…
zie~wakakaka..murad nih untuk kes2 kulit parah dan sensitip je cam aku.kulit muke ko terlebey okay kott..by the way,kalau diconvert2kan blemish gel tu rm240++ and the cream is rm98..huhu.alahai duitkuuu

n~urm if ur skin bermasalah gile,memang sgt okay.recommended by the professionals(me!)ahaks..sbb my skin memang susah nak rasi ng pencuci muke.but ng murad nih,mulus sudah kulit ku,tiade fungi2 jaat itu(tapi stil parut2 muke ku..takpe,kite try bio oil plak)..hik2..

Popular Posts