serataian

haha..
sambungan hari berpoya2
later i browsing thru utube plak
tbe2 tersearch bsb
wakakakakak
time nih la nak tringat zaman skolah..
keji2
kire bsb and nsync nih lagu tema untuk zaman persekolahan aku laaa
pegi yik foong carik kaset tu i tell u
time skolah dulu..i am amongs the people yang jahat gile
even gang2 kat taayah yang pemes tu pon kalah(budak taayah tau la ape aku ckp nih)
aku nampak senyap je,suke tidor dalam kelas and even takde problem pon ng prefect
tapiii...aku la pioneer fly weh
mind you,my school sume perempuan
so kesalahan fly nih antare yang terberat la.bleh kene gantung skolah
gle otai..wakakakka
nak tau ape kitorang buat fly?
pegi makan kfc kat kinta city and jalan kaki balik simpang pulai
gelap gulita weh..
kalau sape dok ipoh tau la betape gelapnye kg kepayang,simpang pulai tuu
wakakakkaka
gile tak berpekdahh
aku fly tak kantoi,tere bajet la katekann
(kitorang fly time sume warden and prefect pegi kem kepimpinan)
tapi gg ah tere,siap dable fly
lepas aku fly die fly ng izza plak
wakakkaka
lepas fly,aku kantoi bawak henset plak
aku jugakk org pertame bawak henset pegi skolah
skolah aku dulu kuno okeh
sbp laen rileks je kasik bawak hempon..
skolah kitorang kecoh2 nak haramkan sume
ala..macam aku tatau skolah malas bayar bil letrik
oh..bawak walkman dan dihempas depan mate toksah ckp la
ahahahah
and aku lah juara demerit skola(yer,lameeee gile skolah pakai sistem demerit)
paling rendah wa ckp luuu,25 out of 100
kalau ikutkan,dah boleh2 la nak kene gantung
tapi sbb aku nak spm kot
oh ape lagi keje jahat aku..
haaa....
kluar haram dgn mentipu warden nak pegi hospital
wakakakkka
mirc punye pasal wehh..gile cetting time tu
mama,sile jgn terkejut mahupon mara
ni crita 7-8 tahun lepas
wakakakaka
pe lagi eh?
ahahahahah..crite pasal ceting2 kan..
i didnt know that we were so addicted sampai kitorang buat chatroom kat blakang buku tulis
wwakakakakakakkaka
and like SANGAP gile plak tu
sendiri tulis,sendiri reply
korang paham tak?camniee

grixgurl:hi awak
jurubonekaneraka:hi dear
grixgurl:tgh buat ape?tunggu kite eh?(sumthing like that la)

and mind you..due2 tue sorang je penulis nye...iaitu AKU!
wakakakakakakakak
izza pegi rumah senah ari tu and find those buku
and kitorang cam tak pecaye gile kitorang sesangap itu
almaklumlahh
skolah sume perempuan kann
wakakakakkaka
haihhh..trait gatai tu dah ade eh sejak dahulu kale..
rite now,those people yang kitorang chat2 tu dah kawen dah pon
some even dah ade anak
rase cam tringin buat gathering or reunion je ng diorang2
biar gelak2 igt balik time2 chatting dulu
tapi tanak ahh
aku maluuu
wakkakakakkakakaka
speaking of which..pejal,slamat pengantin baru!
walaupon dulu ko kutuk aku makan eskrem mcd comot leleh2
helloooo,aku form 3 kotttt,haruslaa slekehh
dahla beli cone sundae large
ng comotnye tudung LABUH aku tuh,baju skolahnye cam celoreng laa
haihhh..tapi gamble je naik bas tmn cempake balik skolah
macam baju skolah tu tak memberi ape2 impak
kalau skarang..harammm
harus aku pegi beli baju laen tukar duluu
wakakakakak
best jadik budak2,pemikiran kite tidak terlalu complicated
betulla kate org..maken kite grow up makin banyak rensponsibilitiees kite terpakse handle
dulu duit 50rm pon ckp sbulan,skaranggg 50 pound tak tentu ckop untuk sbulan
eh2,panjang plak merepek
walau apepon,aku tatap mendoakan kebahgian ko pejal..
tapi uish..skarang aku dah vogue da vasss..
musti ko nyesal kutuk aku dulu
wakakkakakaka

akher kata..
wasalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh
kite tutup majlis dgn surah al asr dan tasbih kifarah

Comments

wahhh kaki fly gak ko nie yek wakakak aku ingatkan aku jer wakakak. aku plak fly sebab dating dan kerja2 jenayah aku wakaka
Izzatul Azma said…
hahaha
sengal!!

ha..speaking of walkman kena hempas.. t tgk my blog mlm ni..
got something for u..hahaha
Gg said…
muahahahaha. aku kah insan yg dable fly ituh?? haha.

so many memories lah~~

u ingat tak masa kita smua mkn delivery pizza kat tgh2 koridor dkt dgn pokok antu tmpt sidai kain tuh???hahhaha.slambe jer.

Popular Posts