monday

alcohol consumed:0 units
fat consumed:trillion units
dated:none
study:still working on it

ahaha.kasik can aku prasan jadik bridget jones jap eh
welllllllllll...as u guys can see
i have a new layout!
amacam?
gile rajin weh aku tweak coding blog nih
kalah aku tweak coding project sendiri..
miahahahaha
kalau bab tak berpaedah..laju je aku
cube nak debug program sendiri
terkial2..
tapi kan..aku nka buh satu gambar nih jadik header aku
tapi die takmau2 ah
sape tere?meh ajar aku meh

cumel gile lah bukan jadik header?
*matikla kene kutuks.ayat prasan,i know.dah2*


harap2la snowstorm malam nih terok so that takyah pegi kelas besok

amin!

Comments

Izzatul Azma said…
hehe
mmg rajin tweaking
sonang je nk buat header cayang
awat x jd eh?
Anonymous said…
ohohoooo... i'm addicted to ur blog.. tolonggggg!!!!!!! commell gambar??
Zatil Iman said…
izza
tulah..
aku upload dah gambar..
die tak kluar la..
tak compatible kot eh?
wakakakakka

nanem
ahahahahaahahahaha
addicted kah?
mustila cummel..tgkla sape edit
kredit to cik nanem kite nih
hahaha

Popular Posts