sesi melepak2 di cardif

eh2..
baru nak hapdet yer zatill
biase nihhhh,hapdet lambat2
hahah
last weekend,as u all know
im lepaking with dila at cardif
and wan pon menjadi partner in crime terbaru kitorang
mane erk..
since saye pernah melawati cardif secare rasminya pade summer lepas
makanya kali ini hanya sesi lepak2 dan jalan2 carik makan je kat cardif
jumaat pegi berpoya2 di bandar cardif
malam tu dila had to watch rugby game between wales and canada
wales ruleeee~
as for me yang tadek tiket ni,im lepaking with wan
sabtu pulak pegi winter wonderland
maen ice skating
sgt la hilarious nye..
muahahahah
being me yang tere ini,mesti la sifu tak jatuh ye dak dila?
hahah
takpe dila..nice try,next time cuba lagi okay?
hari ahad pagi2 lagi abang afuk sudah mengfetch kami2 untuk dihantar ke train station
oh dila cooked nasik lemakk
yummilcious..thanks dila
u made my weekend!
jom usha gambar
eip..saya didepan signboard winter wonderland

me and wan in front of cardif's eye

kami di rumah dila

saya dihadapan istana cardif di waktu nak dekat malam
us@ice rink
saya,dila dan abg afuk di hari keberangkatan pulang
wah..sungguh kacak bergaya saya memakai selipar kaca
kamilah snow white..muahahaha

Comments

Izzatul Azma said…
aku tgk mke wan ni cam de zahid pon ye..haiyak..

eh, terfokus kt wan plak..hahaha
Norisza Ismail said…
hak hak..oo anda ketawa kan saya ye...huhuhu...sedey2..xpe2 nnt aku try bg boleh punya!seb baik ada gmbar abg afuk..so sy x kesah..hik hik.we really had fun together gother..yeah yeah!
Efa said…
ehemm..ehemm... hahahaha.. :p

Popular Posts