notts game 2008

ngahahaha2..
i know..
i owe u guys an explanation
best ar buat gempak..
me and him?
nuthing more than friends la
yang buat saye excited..he studied in the same college with me back in my diploma years
and he's quite close to me since we were in SRC(Student Representative Council)
die sgt la gentle..plus kadang2 aku rase behavior die sgt chumel
sbg contoh..dtg rumah mintak soklan spot kot,die bawak a tupperware full of kuey
see,sgt cumel kan?
lagiplak he's one group bisnes com ng jema..
so..did that clarify evrything?
good...
moving onnn..
i went to Nottingham a day earlier..
saje nak berpoya2 ng k.efa..
turn out to be..saye dapat berpoya2 juga bersame2 k.ros dan hubby nye..
owh..sgt sronok i tell u
bersembang scare pukal..
makan2 jgn cite..
scare bertan2 okay..tak main pukal dahh
malam tu..saye tido slame 2 jam stengah
so,besoknye saye sgt high
even dari rumah k.ros ke rumah k.efa saye dgn silambe nye tidak menggosok gigi mahupon memakai lens..
sgt gamble bukan?
reach notts uni around 11ish am kot..tros terjah portland
tak macam taun lepass..taun nih tak berkesempatan usha abam2 shekshi men bola..
ngahahahahah
jumpe2 rakan2 sltp..gosip2
makan2..
eh ade cendol okeh..u dont play2..
siap ade laksa penang lagi dibumi notts tu..mane nak carikkk
eh..abang2 hemsem birm menang bola seyh..gerekkk ahh
ngahahahah..
congrats2..
so korang nak tgk aku bebel ke nak tgk gambar2?
aku pilihkan untuk korang ah..
meh usha gambar
me and haiza(satu scholar)

me and dila(travelmate ku)

us(saya dan kanak2 dari hull)

pasangan terhangat abad ini
(eg dan shikin~dua2 satu scholar)

me and pinaazz
(satu scholar and currently im staying at her sis house)
me and azreen
(housemate pinaz)
me and afzan
(coursemate dila)
me and kefa
(rakan gosip terhebat abad ini..haha)

Comments

Izzatul Azma said…
oi
tak gosok gigi itu sgt tidak senonoh!!!
Gg said…
have i mention dat u n pinaz looks alike??? geez, u do, dear..
=)

Popular Posts