m.a.l.a.s

malas
let see,how many sentence i manage to create using this word "malas"
saya malas pegi kelas
saya malas buat project
saya malas siapkan coursework
saya malas makan
saya malas mandi
saya malas keluar bilik
saya malas study
saya malas belajar tinggi2
saya malas update blog
saya malas berjalan2 juga
saya sgt sayang akan katil dan bilik saya
makanya saya sangat malas meninggalkan bilik saya
pokok pangkalnya..saya sangat malas
boleeeh?

mummy,cemane nak abeskan degree dgn berjaya nih?
waaaaaaaaaaaa

Comments

Efa said…
semua pernyataan itu benar untuk saya juga.. akan tetapi ada satu yang tidak benar untuk saya iaitu :

saya malas makan

Ini tidak valid kerana saya dah makan berpinggan-pinggan. hahaha
Izzatul Azma said…
gedix
jgn mlas2
study rajin2.leh balik cecepat :D

Popular Posts