weekend ku~

yeay~my blog has returned to normal
apparently me tertekan edit html..
padanla macam pelik..wakakaka..
thanks cik jaja kite nih krane membantu..clap2*smbil clap hands*
okay nak criter weekend erk..
lets start on saturday
saturday saye pegi car boot!hahah
bought this 2 lovely frames in which i will put my momma and daddy's picture from raye
the big one only cost me 1 pound and the small one only cost me 50p

and after that tros stret away went to one of the postgrad's house,like usuall,
open house!
and kna singgah pak supermarket to do some groceries shoping
and which lead me late about 3 hours in meeting kefa!
poor her..sorry erk kefa..didnt meant to..
and then,kitorng pegi makan sushi.
went jalan2,and guess what?
kefa bought a dress at debenhams..
dlm dressing rum debenhams,curik2 smayang kat sini..hik2..oh daku sungguh gemokss

and me myself bought a perfume..
sbb my nina already abes lor..
i bought my self a new tina..
hahaha..christina aguilera EDP
smells nice~
my new fragrance.bunyik cam hodoh,cam fragrance rice plak..huhu

hahaha..
after puas membuang duit,
zahran pick us up from city
and zassssss..
tros pegi rumah the guys
ha..nak buat ape?cube teke...
lalalalala

t0 be continuedd..

Comments

Izzatul Azma said…
korang curik2 smyg kt stu? xde tpt semayang ke dear?

lawo laa weh botol perfume tuu :D
Zatil Iman said…
hehe..
kat sini mane ade tempat smayang cam kat melesia..
lagipon dressing rum die sgt slesa plus besar,siap bercarpet lagik..
so aktivity2 mencurik2 smayang kat situ memang amalam terpuji yang slalu kitorang buat..wakakkaka

lawo eh?
bau pon mangiii wooo..
hehe

Popular Posts