my monday

okay2~
controversial betulla entry "the end of me and hariz"
the thing is,
i was just dissapointed for being mistreated
okay?
takde crite heartbroken ke ape..
skarang kitorang da kawan balik
slepas a long phone conversation.
yang klaka tu,
monday tu memang mandom gilee
muke org tadek mud di pagi isnin

i was thiiis close nak memonteng
but then chaq tak kasik..
so i went to class as usual
but tbe2 fifah ajak date plak.
and she was being nice to me
siap kasik mungee..sgt lawaa
we had subway for dinner and ben n jerry's core sundae as dessert

mine~steak and cheese subs
ade la sesi luah2 prasaan
and i felt much better
thanks fifah!
malam tu plak chaq call
saying that he and hariz wanted to come over to birm
aku da agak..mesti hariz punye keje nih
i said no
at that time aku bengang okeh,da la die buat slah
even a single msg or call pon tadek
die lupe ke die bersalah nih?
so..when i talked to chaq..rupe2nye chaq yang tak kasik call
sbb aku tgh panas kate nye
ada ka?
kalau aku,aku lagi suke org call waktu aku tgh panas
bile aku da mara puas2,baru lege
kan2?
tak gitu ke?
lepas je aku ckp cenggitu ng cha,right that instance hariz call
aku tak angkat..
die call lagi
advance2 untuk sorang yang lurus sperti hariz
sbb slalunye kalau tak angkat skali die takkan call dah
hahah..
so the moral of the story is
aku da baik ng hariz
as BESTFRIEND
titik.


Comments

Izzatul Azma said…
kekekekekekee
mmg la tgh panas mmg suka org call kann
wpun mulut ckp leave me alone bla3..
padahall :P

kirenya ala2 org tu dtg menyerah diri utk di marah kan kan kan..
kekeke

teringat aku mmg suka marah nuar :|
Zatil Iman said…
ngahahah

tau takpe
baru la rase relief sket lepas lepaskan mara pade org yang patut dimara kan2?

anyhoo,
slalu2 mara pon yang tu jugekk yang disyang

nak buek camno?
ihikss

Popular Posts