s.i.c.k

uwaaa....
im having a sore throat + running nose nih..
hidung da pedey2 nih
kesan dari melap2 mucus berulang kali..
tensi okeh..
hopefully tak kene batuk
and worst case scenario..
athma!!
da la tak bawak inhaler dtg sini..
kih3..
eh by the way,
ive figured out budak2 undergrad yang kacak2 tu student mane.
mengikut sumber yang buley dipercayai,
mereke adelah player footbal dari...
jeng3
university of coventry..
lalalalala..
lepas ni,
kalau ade event yang melibatkan student uni of coventry,
harus aku adelah muke wajib pergi okeh..
wakakakaka
eh,lupe lak tgh saket..
kembali dalam mode saket..
kesian saye kan?uhuk2

Comments

Izzatul Azma said…
hehe
player football tuu
hawtttt!!!

carikkan aku sorang hokeh!
kak oi, nk tergelak aku tgk ko berbungkus camtu..ciannyaaaa
Zatil Iman said…
tau takpe..harus la lepas ni pegi notts game pegi sokong team bola coventry..wakakaka..

tadek kene mengene..

tula,menci aku seleseme ni tau,batu skali plak tu..sape la menjangkitkan aku nih..cisss

Popular Posts