In between

Fuuhh..
Gilalah aktivitiku penuh spanjang kat cardif nihh..
Ni tgh bersantai sambil melihat dila mempacking
Muahahahaha
Fair enough okek
Smalam daku sudah mentolong die packing thousandssss of her royal's
Haha
Kna dah gerak balik birm.
Hrmm..tibe2 mish tasya.
Can't believe I'm going back in two weeks time.
Two weeksss bebehh!
Hahah.
I'm very happy but in the same time sad.
How sappy eh?
Haha..not so sappy la
More to drama quen sbenanye.
Oh tadi we went to penarth pier.
Had a gigantic regular fish and chips.
Hohoh..kenyangness!
Ni jap lgi nak masak nasik ayam.
Yummeyhh!
And to topup my day,sofia said I look a lil bit slimmer.
Wohooooooo!
Pastu aku bantai makan dgn jaya nye kan.
Hahah
Ironi sungguh!
Memandangkan aku mempunyai masa yang sungguhhlah banyak untuk mengobserve org
Kali ni tiba masanya utk aku menghuraikan pengobserveanku.
Smalam waktu aku kat carboot,
There is one of dila's friend said that I'm the type of suke membebel.
Hahah..aku membebel bukan sbb ape
I tak slese when he's around and I'm alone.
I kan pemalu orgnye..*awwww*
Haha
Tu sbb mcm nak cepat2 je pegi carik dila and nanem.
Kebetulan plak waktu tu terserempak ng die lepas jmpe my friend.
Dila dah call ni,kate tnggu kat depan pintu carboot tu
(Sbb kunci kete kat aku)
So aku terus gerak nak ke dila la.
Pakcik ni boley nyinggah2 plak..
Dahla tgh panass terik ya rabbi.
Aku risau dila amarah je tunggu kitorang
Padehal bukan aku pon yang menyebabkan lambat.
U get what I mean here?
Tak slese here means we are not in the same wavelength.
Xsekepale la pendek kate.
And there are a lotsa things he said.
Mind you eh para lelaki,
Perempuan do have their own personal code.
Doesn't mean when I go all goey about one handsome guy
Aku cam getek tergedik2 nak kenal ke hape.
Or tergedik2 ke ape.
So do not jump on conclusion too easy beybeh.
But i sometimes find myself a wee bit judgemental
Tapi takdela aku mengutarakan pendapat aku dihadapan yang berkenaan kann.
Paling2 dlm blog
Yg mane chances utk die bace lah sgt rendah
Except die minat aku lalu menggooglekan nama ku.
Ahahahaha
So basically pandai2 la nak idup.
Agak2 nak disukai ramai,buatla perangai semenggah siket.
Walaupon diriku kdang2 sungguh annoying I know.
Muahahahahahahaha.
Sekian my two cents.
Sent using BlackBerry® from Orange

Comments

bofoyengfeng said…
salam. macam mana life sana? best?
Zatil Iman said…
salam
boley tahan la.

:)

Popular Posts