im doomed~

at last...im done with all sorts of coursework report or whatsoever.@penat

that means...im soo free..yehaaaaa
@nari

tapi tadi waktu present, aku a bit chocked up.@pening

naseb baek la the guys help with me with the words.u see, that is the difference here.diorang sgt prihatin. even the words yang kite tak dapat tu seems sgt bodo, diorang akan entertain jugak.even soklan kite yang bodo2 pon diorang akan jawab.without gelakkan or kenekan kite balik.
@cinta

so...pagi tadi i woke up at 7.15 just to get ready.mandi2 and make up.and breakfast.kan smalam ckp nak pakai selendang tu and kmeje itam kan?tau tak sudahnye den pakai ape?taraa....


menci tau..pepagi tu la nak buat hal..@marah

da la nak pegi tunjukkan jalan kat k.na(kakak pinaz)..die ade appointment at 9.30..aku da malas,pakai jugakla tudung cream tu..


tapi after balik tu, aku rimas..aku decide nak tukar pakai kmeje putih ng slendang tu..hak3..
@guling



huhu..ngantokla..nak tido bleh?hak3..jumaat depan pekse java..adehai..bile la perkataan java nih nak ilang dari idop aku~huhu..

till then..tootles~

Comments

Popular Posts