jawaban yang da pasti~

muahahahaha~entry ni ade sangkut paut ng entry lepas..hak3,remember this one postgrad ive been talking bout.pagi tadi kan..celik mate je tros tgk phone..takot termiss call lagik..tgk2 ade msg tau..



Unknown 1:Akum.Baru dapat surat awak(pastu ade smiley ngade2).ni no saya.Nanti contact lagilah.Have a nice day.

muahahahahahhaha~gelak besar aku weh bgn pagi tu.pastu br tgk jam.baru kol 10 pg.kelas aku kol due.ngahahaha..klaka.(ikon gelak guling2)mamat postgrad tu reply siot...hahaha..mesti die rase aku tulis surat tu cute kot..hahah..pastu igt nak smbg tido..tapi takleh blah siot..laju2 aku on laptop nak online..mahu menuliss..hahahahah

pastu aku on2line je,tros aku nampak ade org add aku kat ym..muahahah..mamat ni lagik..ngahahaha...berkesan2.korang diam2 da la erk aku pi ketok pntu bilik die.mesti die igt aku innocent and cumel gile tu..(ayat pasan nak matikk)
pastu aku reply msg die.

zatil:wsalam.he3,what shal i call u then?u can call me zatil by the way.have a nice day too.

rahzan(bukan name sbena):panggey rahzan(bukan name sbena)je la kot.panggil abg takut i perasan,panggil pakcik,i'm not that old yet.hehe.Ni dgr pasal saya dr kak leha ke?kenal abg *** dr ***kl?

the rest is history la kan..aku end up msg2 ng die pagi tu..ngahahaha..amcam korang?die kate die tak tue tapi amek postgrad..rase2 ade peluan nak jadik scandal aku tak?hahahahah..takdela..kidding meh..ntah2 die takmo pon ng aku

okay sekian untuk entry kali ini..kalau pakcik nih ajak aku ngedate2,aku buh entry laen plak..hahahaha..da daaaa...

Comments

Izzatul Azma said…
muahahaha
gelak durjana aku membace entry anda..
hahahaa
kak, cant wait to hear the rest of ur story lah ;)
copek online..mak nunggu u ni nyah :P
Izzatul Azma said…
psssttt..
i gtaw cik abg tu yg u dh ketuk pintu bilik dia..
haha
u jgn memain..i leh skodeng dia nye id ittew..lalalalaaa
hahahaaaa..
psst..
guess u got stories to update kan? ;)
Zatil Iman said…
hak3..more stories?next entry babes..hahahah..

Popular Posts