i just want to be happy!

my trip to london sucks!not even a single pic i amek..ade la amek sket2 tapi takde mud nak letak..new years eve?hell sucks!i dont know..i just missing evrything i left home..my frens,my old me..here doesnt suits me at all..so..nak dijadikan criter,instead of balik 4hb,aku cabut lari 2hb..tak tahan da nak lepak london.hahah..the best part dok london tu,shuping jela..memcam aku borong..hahah..btol kate izza,shoping is the best medicine to cheer u up..dulu back then in malaysia aku tadek habit camni..maybe sbb aku tak penah rase camni kot..inferior+nyampah+penat+mcm2 lagi la..i dont have anyone to talk to..thats y the things that i bought can be my friend in my little tiny world..me and my close fren tu da okay..we sort things out,hak3..aku kan cute lagi adorable,tadek sape mau gado ng aku lelame..hahaha(so perasan of me)..so..after got back from london,got some catching up to do..and then qada' tidor..hahah..thats the best part..the next day,still went shuping tapi kat birm ar kan..hahaha..i bought 2 dvd,one is wimbledon n one is love actually..(sooo not in the mood of studying)hakhak..tgk2 criter nih sgt best and sgt rumantik okehh..tu mule la aku nak brangan tu..wahahahah...tapi aku tau,i never going to get those guy.yela..kapior kot..nak bimbing masuk islam aku pon tak betol sgt..tapi stil..ade keinginan mau pakwe omputih..wahahaha*gelak durjana*after this i must get myself a good grip to start with my study..aku nak balik mesia cecepat,and of course ng segulung ijazah..aku takkan hampekan duit2 rakyat yang aku pakei untuk shuping2 tu..so,lepas nih aku akan berbakti kepade nusa dan bangse..hahaha..cewah..sgt patriotik yer rakan2..nak sambung tgk cite love actually lah..bubye lalink..

ps:wish me luck for my exams..this going to be my first ever exam in the uk..

Comments

Gg said…
dear, dOnt giVe up,ya. we'll b prayin 4u eventho ur aLone there. i wish u every happiness in d wOrLd~ dOnt 4get dat u r a thOugher n strOnger LaDy,nOw.
miss u!muahh

Popular Posts