Cruel intention

Have you had any cruel intention before?
Like playing with men/women's heart?
Or unintentionally wish something bad happened to someone?
I loved watching cruel intention-the movie.
It has this dark story plot which somehow intrigued me.
Hrmmm.
Anyways,I'm having a blast weekend in liverpool.
Haha..
The things I like being in liverpool,shopping heaven gila lahhhh.
Ahahahahah
Xabes2 shopping kan aku nih.
Tak Shopping,jalan.
Xjalan,shopping.
Tapi that's the mysterious way of how blog works.
It doesn't potray me as a person.
Doesn't mean evrytimeI blogged about jln2 and shopping,I'm shallow.
No,there's just thing I like to keep it to myself.
Same goes for facebook.
So saya adelah sgt bengang bile org simply judge idop aku adelah sesenang shopping dan jalan2 je kat sini.
Ko bajet aku shopping2 ni takde heartache yang aku alami?
Takde aktiviti mencabar minda yang aku buat?
Ade okehhh.I just dont bitch about it.
Haha.
Eh..emo plakss.
Sowy :p
Haha
Oh aritu germany kalah ng serbia dan abang klose ku dikasik kad merah.
Bengong punye ref.
Bapaklaaaa bias nye.
Kalau aku ade kat situ,memang kutujal2kan aje kepale ref tu.
Pastu player serbia plak asek bajet nak dramaaaaa je atas pitch tu.
Haih,kalau ckp pasal game tu,memang seumur idop pon aku panas hati.
Eh,besok kene bgn awal.
Nak pegi breakfast somewhere2 before gerak balik birm.
Tara evryone.
Have a good monday!
Sent using BlackBerry® from Orange

Comments

Popular Posts