What a girl usually needs..

Taraa..
Haha.dah lame nak update about girl necessities nih.
Tapi I have this thing people called lazyness
Haha..
Makanyaaa,barulah tmbul Idea mahu mengapdet blog tntg ini pada malam bute.
Okay,as we all know
Sume org pon ade daily doses of self care product kan?
As for me,I'm the simple girl type
The type that doesn't go beyond in preparing herself
Well,most of the day la
Tapi kalau datang angin kus2 nak berlawa2an
Makcik beria2 bgn awl
Nak mekap punye pasal
Haha..
As u can see in the picture,
I would start with deodorant
Ohoiii!ini penting okekk!
Sbb even kalau kite tak kesah pasal bau bdn sendiri
Tlgglaaaa kesian dgn org skeliling
Nak2 lagi dpt bau kari kepit tu
Umangg aihh..seksaaa nokk!
I wouldn't mind if u don't even care to buy urself a cheapo perfume
Tp deodorant,please!
Its a must thing u have to include in ur toileteries
Okay then,moving on!
kalau hari2 kelas biase
I would just put the ralph lauren notorious body moisturizer(botol itam in the pic)
Just to give the hint of scent and it hydrates my skins as well
Pegi kelas slalunye malas berperfume2 nih..buang karan
Xde prospect pon
Miahahahah
Yang botol ijau itu adelah perfume say,j.lo ape tah.xigt.haha
yang dipakai pade hari bercantik2kan atau hari bgn-lmbt-tak-smpt-mandi-ke-sekolah
Oh,saye juge memakai contacts ke skolah.
sbb my eyes can easily getting strained from the extensive use of glasses.
(Fact:As a dorky computing student,I do have to stare into computer most of the times for long hours)
Oh,bakul hijau itu,it holds all my make up stuff.
There are some eye pallette,lip glosses(I don't like the idea waering lipsticks),blusher(even I never uses this one),and eye liners.
See,saye takdela noob sgt about make up 101 walaupon pade dasarnye saye kelihatan sgt slekeh
Haha
What else eyh?
Itu jela yang ade kat my dresser
See,I am a simple girl right?
:p


Sent using BlackBerry® from Orange

Comments

Popular Posts