Bunny slipers

Sape penah bace novel Aa+Bb?
Addin kan ade bunny slippers yang Benz suke sorok utk sakat Addin tu
Guess what?
I've got my own bunny slipers
Tapi minus the bunny..
And plus the ribbon
Haha
Its kinda a balerina pump
But it is made from comfy tshirt like material
Dulu kan,I don't get it
Why laaaa people suke sgt pakai slipers dlm rumah
Panas okayy.
Tapi bile time winter
I kinda get it..
Ohhhh..sbb die panasss la org pakai.
Warm,comfy and nicely wraped up ur feet.
Tibe2 feeling kaki gorjes kan
Haha
I am most certain I wouldn't mis the winter
Haha
Sbb winter adelah mase yg paling depressed dlm cycle of my life here.
Dgn malam panjangnye
Dgn sejuk nye
Uishh
Tapi the one and only beauty of winter
The snow..the white one.
Tp kalau lame sgt snow
Naik rimas jugekkkk
Haha
Okay,nak tido.
Jgn angau tgk kaki saye yang gorjes yee
Natch2 dearies!

Haha


Sent using BlackBerry® from Orange

Comments

Popular Posts