oh i heart u jacob!

woot2!
i've seen twilight saga:new moonn
saye adelah heart jacob okay!
his smothering look melts my heartt..
and u edward,urghh~no word shall describe what i've been feeling towards u
hahaha
poyo i knoww!
ari nih pegi keje pon sambil brangan2
bole?
haha..besok nak pegi stoke plak
and malam tu ade xfactor
wahhh...weekend memang waktu yang ditunggu2
i've done my laundry and kemas my bilik..
now kene iron baju for esok
were thinking of wearing a dress
hrm..we shall see
hehe
ouh..did i tell u my adik score 1a and 3 b and 1 c for his upsr?
i am so proud of u my little brotherrrr!
its only the beginning alrite?
tadi waktu tgh buat keje,melambak2 idea nak update blog
skalii,bile dah click new post..
elok plak die beransur pergii
haha..sabar je laaa haku
so till then..
more rambles and pictures to come tomoroww
haha
take care peoplee!

Comments

Izzatul Azma said…
siapa itu yg upsr ek??

ayep ek???

Popular Posts