taggity tag from afzan

well2..
haha..terkejut?
i am!
tak sangke afzan membace blog sayep!
trime kasih*blushing*
sempena meraikan pembacaan cik afzan pade blog saye
meh nak jawab tag incik afzan

the rule is:
  1. Anda perlu "printscreen" wallpaper anda yang sedang guna sekarang, jangan dusta, kerana kurang digemari.
  2. Beri tahu mengapa anda suke "wallpaper" anda itu.
  3. Tag 10 orang.
  4. Itu sahaja.
haha..inilah the grand wallpaper cik afzan ask me to share here..
kenape saye suke wallpaper ini?
kenape saye suka wallpaper saya?
(bace nada iklan raya petronas:kenapa saya suka rumah saya)
sebab..nampak je muke diorang saye rase tenang
walaupon wanita tiga dari kiri itu suke marah saya(over rational things)
dan for the fact that saye slalu ditreat seperti budak berumur 2tahun oleh lelaki budiman dua dari kiri(duduk)
tapi tetap..saya tenang pandang wallpaper saya
and being in love with the computer most of the times(for study cause)
makes me sicks of just seeing the computer
thats why i need them
to make me strong just to hadap this lappy again and again

haha..but sriyesly..takde org tanye pon aku elaborate panjang2 kan
adoiyai

okay peeps
have a good week then!

Comments

Gg said…
wahhh~~ aku jadik kangen pada adik2mu...~~ bila mau ketemu, kak iman??

Popular Posts