Exam day One

sayep slalu hairan dgn diri sendiri
tahu kah mengapa?
kerana idea mahu berblogging datang diwaktu2 yang aneh
contohnya seperti ketika menaiki tangga bas
ataupon mencuci pinggan mangkuk
atau pon ketika mencuci gigi di pagi hari
haha
hairan bukan?
i knoww~
anyhoo..today was my first paper..
huhu..agak jatuh jaw jugakla soklan
tapi biaselah
usaha sehabis baik...MENGGORENG!
haha
gilark..aku siap hembus2 lagi paper tu..
doa2la lepass..huhu
dan selepas pade exam tadi.perut lapa gile weh
almaklumlah...sejak2 k.na balik melesia nih
wa LONER beb..makan pakai pon tak terjage
miahahahhaha
pegila menapak ke chicken hut..
chicken hut nih wa my favourite place to tapau or makan when i live in uni hall
beli chicken nugget dan sizler berger..
punye la lapar sampai tak nyempat duduk makan
bawak la kuar satu nuget nih
(kesahnye niat nak makan berdiri+berjalan)
sekali tibe ade satu malaun nih langgar my shoulder REAL hard
like REALLLLLL hard
macam terjatuh jantung wa ckp luuu(tapi nuget tak jatuh,cengkam baek punye.haha)

and tibe2 i wonder
dlm banyak2 org kat pavement tu,apsal AKU SORANG je mamat tu langgar?
cek2 jugak handbag kot die drop pape or seluk pape
takde plak
pk lagik..hairan nih
yelah..bayangkan
dalam ramai2 org tu kenapee AKU?

ohh
dah lame aku pk..
baru aku tauu

ALLAH marah makan BERJALAN!

Comments

Anonymous said…
haha! mmg pun akak! nak exam sll ade je idea tulis blog!! hehe
nyway gdluck tau!!!!!!!
chaq doakan akak. amin.

Popular Posts