s.e.n.g.a.l

just finished my 2nd paper
image and video processing
pehhh
jgn tak menyirap aku ng lecturer terchenta nih
aku bukak2 paper
taraaaa!
jaw jatuh tarap lantai..
penat aku tarik bagi rapat balik mulut aku nih
naseb tak bersepai plak gigi kat situ
satu keje plak nak mungutnye
all the question was not related to the mock question at all!
baek takyah kasik mock question cenggituuuuuu
takpe..tenang zatilll
tarik napass....pushhhhh
tak jalan jugakk
okay
kite kasik tidor kejap(ni memang habit lam exam hal..evrytime okeh.dari zaman dip lagi)
ting!
idea pon mari
mari kite menggorengggg!
hahaha
kesimpulannye..
that paper was damn hard!
and ill pray damn hard jugak nak bagi markah best
insyaAllah
aku quite yakin ng paper nih aku leh pass
tapi marakah guweee,sikitlaaa
okay..shut this exam thingy
so..marilah kite berpoye2!
eh
ade lagi due subjek
miahhahaha
lupe2
takpe,kite kasik enjoyy duluuu!

ps:wait for winter wonderland update! :P


Comments

Popular Posts