apsal la dgn diri aku nih?

hari nih..aku bgn awal ooo..hahaha..siap pegi pasar beli groceries,nak main masak2 kat rumah seniors.yela,menunaikan janji lame aku ng diorang disamping2 tu nak tunjuk gambar waktu gi spain ari tu..aku pon da lame tak dtg umah diorang so.i tot ookay,pegi umah diorang la masak and sambil tu bleh pass sovenier yang aku beli kat diorang..dlm kol 11 lebey ery dtg bilik aku,kitorang sembang2,catch up a lil bit sbb da lame tak jumpe kan..and then,siap2 tros pegi market nak beli barang nak masak..menu aku:ayam masak lemak cili padi ng salad,telor goreng..breakfast kitorang:classic hot choc and caramel coffee frapucino starbuck..after done with the shoping,tros head off to pershore road..siap2 barang sume,masakla kitorang..aku igt masak untuk 6 org jela..skali hamek..ramai plak dtg rumah senior..nak tanak kene la masak untuk diorang skali..bahan2 memang banyak tapi masalahnye ni pes time aku masak kan untuk diorang tros2 je ramai yang nk makan..waaa...nasebla,dalam hati doa banyak2 ko t ye pon tak sedap jgnla sampai org takleh telan..hak3..tapi alhamdulillah,evrything turn out to be fine..heheh..and diorang like suke gile ng salad yang aku buat..sedap wo..resepi turun temurun mak aku tuh..hahah..ah..not to forget,ari nih aku kemas bilik aku yang super dasyat tuh..kire2nye ari nih is my rajen day la..my mood sgt okay sampai la tbe2 td.huh!aku bukak2 laptop,online la kan..da la ym mengom,buat hal plak die ari nih..aku masuk2..adelah sorang insan yang mengaku aku kawan rapat die kan(that person is in here,uk,so izza and gg jgn trase yerk)..tros2 im aku bile aku sign in.aku cam sronok la jugak sbb ade jugak org tggu aku,hahah..da lame takde org tggu aku online,takdela.aku suke cakap ng die nih sbb die funny and slalu buat runsing aku ilang(and die ade niece yang saaaaaaaaangatttt cute okeh)..tapi td tbe2 die ckp sumthing yang menyebabkan mud aku tros ilang for the day..kdg2 aku terpk,sume org dlm dunie nih memang memerlukan aku for a reason ke?not for who i am?aku tau die da banyak sgt tlg aku,and budi die tu,adeh..tak terkire.and in any ways posible,i must repay him back and im gladly willingly to do that.tapi in a way,jage la sket ati aku..da la aku nih sensitip orgnye..haha..nak2 waktu emosi tgh tak btol nih..ade ke patot die ckp sumthing like die tunggu aku online smate nak suro aku do sumthing for him.i was like okay..aku pon ckp la,yeke?da agak da..ei,sabar jela..and aku bile da saket ati,mule la ayat2 sickening aku kluar..tapi yang herannye tu..die pasan beb,die tanye aku marah ke?aku malas la nak mengeruhkan keadaan,aku ckp jela aku xmara..hahahah..pastu die ckp,ei rase bersalah plak suro ko bla2..tau pon..pastu aku cam da sejuk ati dah..tu la masalah aku..sng sgt sejuk ati..hahah..thats is my weaknesses,even my ex pon suke menggunekan point itu untuk melemahkan aku.okay..stop cite pasal die..another chapter,hehe..smalam waktu tgh bace balik my past entries..tbe2 je terprasan princess redbloodsnow ade antar commen..sorry,tak pasan la snow..heheh..yes,i am a silent reader of ur blog..sorry tak dpt reply coment balik.aku suke bace je,tapi malas nak ngomen2..hahah..teruje jugak ati nih,ade jugak org bace blog aku rupenye..wahahaha..and to my dear gg,i wil definitely find the books..hahahah...nak dpt feeling nangeh tu.aku btol rase lonely sgt skarang.i dont have the shoulder to cry on,to giggles al nite long,cite ape yang berlaku ari nih bile kluar,lelaki mane hensem or cute yang jumpe atas bus..aku btol2 tatau ng sape leh buat habit lame zatil iman.i was wearing this mask.that i dont even know when ill be able to get my self off it.i dont belong here.sini tempat org pandai2 je,yang sembang pasal facts,not boys or ngumpat or ckp pasal baju or whatsoever i used to chat.ya,i know,aku inferior.apesal la aku apply blaja sini in the 1st place.i know i will never able to fit myself among them..lepas nih nak pegi london,stay rumah member kepade member aku..and they will start talking stuff that i dont know,like eh kat kolej dulu bla3.aku tak amek A level,and there the same story goes,i wil shut the hell up.sbb takot ape yang aku ckp akan menyebabkan diorang pndg rendah aku.ntahla...i just miss my good old days.damn good old days.i dont even want to be an overseas graduate!!i dont belong here.tula upu dulu asek tamo trime application aku je.kan da menyebabkan aku melalut dalam blog yang tak brape nak sriyes nih.hahahah..by the way,izza and gg..thanks for being such a gud reader of my blog and such a loyal fren to me..u know i miss u both damn much.cant wait to see u guys.huhu..okay babes,aku nak sambung dgr lagu..nak mengobati hati yang lara..hak3..nitey nite sweethearts!

ps:plan to celebrate new year in london proceed..adeh..ntah mane2 la aku berjalan nih..tapi worth it la..tiket 15 pound je..hahaha..to all my blog readers,happy new year!

Comments

Gg said…
zatiL, im very sOry 4u since u hv to be budak baik there.ya, i know ur habit to0~if i were in ur shOe, i myseLf pun xtau nk citer kt sape. nk janji i can b there 4u aLways, nampak cam xLogik jugak. so i just can pray for u aLways. wishin u every happiness in d wOrld.mwah.

Popular Posts