my ponteng-class-have-fun day..hahaha

today,i woke up and i was like so malas nak pegi clas..hahah,boleh tak?(papa,ampunkan diri ku ini..tempting owh ponteng2 class nih)nak2 lagi ade due org lagi yg mengikut..uishh,laju jelaa...hahaha..the plan was we all ponteng kelas and then went for a shoping..but happens to be kpt tak masuk duit lagi(cik zana,kasihanila diri ku ini)..hohoh..takpela,tmankan ery shuping barang2 nak prepare for the winter..mcm2 tmpt la aku jln ari nih tapi basically sume tempat2 tu aku slalu pegi..hahah,berie je..tapi kali nih sronok sbb jalan ng member2.and,kalau aku kluar tu sahih la tak sah kalau tak beli barang..dlm pade pape kedane tu,sempat aku beli sleeping bag satu..hahaha..yakin tak?(bak kate paie..ko nih,yakin je zatil)..heheh,pastu untuk menunjukkan keteroran aku la kan,ajak la diorang gi makan nandos kat star city..cewahhh~jadi penunjuk jalan..padehal baru due bulan dok sini tu..seingat aku naek bas 66..tapi untuk mensurekan lagi,i pon call laa knadia..
zatil:assalamualaikum knadia..sorry kacau
knadiah:wsalam..eh takpe..knape?
zatil:nak tanye nih,kalau nak pegi star city naek bas number brape?
knadiah:66..hehe(dlm ati,yesh~aku btol)..hahaha
zatil:yeke?thanks knadiah
knadiah:korang nak kluar ke?jgn balik lambat2..
zatil:haah,da kluar pon.okay,insyaAllah.bye,salam
ha..kitorang pon tggu kat stesen bas 66(tak bace signboard kat bus stand tu)...da duduk dlm bas tu,aku pon sembang2 ng ery ng paie,sampai satu tahap nih ngantok gile,cam nak terlelap tu..(bese la aku,mane je aku tak tido kan?hehe)..pastu bas nih berhenti lame gile kat satu tempat nih,and kitorang je ade dlm bas nih..pastu kitorang nih da musykil2 dah nih..pastu bile disiasat2,kitorang yakin kitorang tak terlepas sign starcty tu..aku pon ng yakin nye menambah.."haah,waktu aku pegi dulu pon die ade berhenti lame camni"hahahah..and after bus tu bergerak balik,kitornag pon sambung2 sembang balik..pastu tibe2~
ery:"eh2..ni kan five way?asal kite patah balik nih?"
wahahahaha..dgn yakin je kitorang gelak gile2..and then malu yg teramat sgt tu ng drebar bas tu..hahaha..lawak gile ah~rupenye2 kitorang salah tggu kat bus stand mane..hamek..buat 360degrees round aa..da makan2 kat nandos tu(ng perot yg sgt kenyang tu..)pi la tnggu bas nak balik(dlm pade tu dan lagi bergambar2 dlm suasane sejuk beku tuu)..u guys guess what?the exact same bus and exactly the same driver!!malu gilee...waktu tunjuk tiket tu,die da senyum2 je..menciiii...thas the story of my lazy,dull but fun and funny monday this week..hahah,hope u guys terhibur as i terhibur menjalani nye..heheh..till then,im off to some duty ive been tryng to siapkan..coursework..ring a bel?hahah..daaaa

Comments

Popular Posts