my saturday night out~







ari nih..stelah mencukopkan tido2ku,aku pon mule la merasekan betape buhsan nye idop aku..skali tibe2~henset munyik(tnde msg masuk).from ina,saying aku nak ikut die jenjalan city tak..aku pon ape lagi..bingkas la bangun.mandi2,makan and siap2..aku pon pi la.da lepas beli barang miss ina tu kat boots,kitorang pon jalan2 lagi..si ina nih nak carik sgt kat mane the mailbox,sbb die nak try shushi bufet kat situ..kitorang jalan dan jalan..sampai laa kat the mailbox tu..nak tau nape shuping center tu dipanggey the mailbox?sbb dolu2 royal mail nye bangunan,pastu diorang rase besar sgt kot bangunan tu untuk hantar surat,die buat la jadik shuping center(nih theory i je..hahah)..kat sini sume barang2 branded gile ah..pokok pangkalnye,(bak kate ina)..kalau nak carik pakwe,carik org yg shuping situ..hahah..pastu kitorng masukla shogun teppanyaki..aku nih memang la bukan penggemar makanan2 mentah nih kan,order la seafood noodle,yg ina plak,amek all-you-can-eat shushi buffet..hahah..after makan tu,ade la sesi2 bergambar skejap dpn mailbo tu tapi kualiti gambar tak memberangsangkan la..sorry erk..hehe..and then,on the way back tu,we saw like a fair in victoria square..kitorang pon jalan2 la.syiok~bak kate ina..heheh..kire cam pasar malam la..tapi nih macam2 ade..urm,pastu singgah beli frapucino kat starbucks..nyum2..heheh..pokok nye ini ari sgt kenyang..and sgt enjoy..tapi besok da nak abes da my weekend..pastu ngadap lecture balik..adoilaa..hahah,forget the negativity of mine..let see sum of the pic taken..

Comments

Popular Posts