malam yang sunyi nyi nyi..

malam ni sejuk
malam korang sejuk tak?
dikedinginan malam yang sepi ini,daku kembali mencoretkan kate hati
stelah skian lame menyepi
wakakakak
ptg tadi pegi buat demo how-to-make-tiramisu kat majlis ilmu postgrad
bapak segannye aku!
ahahaha
by the way,the demo went well
siap dapat dulang quenn anne sumore as gift!
bagus!
last nite sayep mimpi
mimpi yang sgt aneh
mimpi kene kawen pakse!
wakakakaka...gile klaka
nak cite detail tak?hik3
korang tanak,sile pangkah windows tu sesiap

situasi1:
tibe2 je sedar da bersuami(secare pakse).dok srumah tapi die tinggal bilik atas and me tinggal kat bilik bawah bersama nanem.(siap ade nanem lam mimpi aku nih).i guess we are abroad.not in malaysia la kire.

situasi 2:tibe2 my so called hubby ajak pindah bilik.and he asked me to be his real wife.i mean in real context la.

him :saya nak awak.nak awak jadik isteri saye.betul2.no more second room(sambil pegang tangan aku)

me :what?i dont even know your name.(bleh tatau name suami sendiri?)and i hardly know anything bout urself.tibe2 nak jadik wife?habes tu nanem?ape awak ckp nih.jgn merepek

him :okay.my name is(ha..tang name nih aku tak catch up la.hairankan?)i worked part time and tgh amek phd(or so i tot) in bussines field(sumthing2)

me :stil doesnt change anything.i wont dump nanem just like that(peh..heroic gle mempertahankan kawan2)

him :*walk away sambil keciwa la konon*

situasi3:tgh bersuka ria kira duit ng nanem lam bilik

pastu kitorang tibe2 bleh kene rompak..wakakakakak..siap bagi duit singgit melesia tu ha..sambil ckp kat perompak tu duit nih tak laku la.pastu my so called hubby tu dtg mempertahankan kitorang.dah la die bertuala je.baru abes mandi..
wakakakakaka..

pastu kan..die nak lawan2 la ng perompak yang brani merompak wifey terchenta nih.skali kannnnn

alarm aku bunyikk!ahahahaaha..memang potong stim!

i can see clearly tau his face.sriyes.

he has a good body figure.means mantap la..and not so tall but not so short.i still have to dongak bile ckp ng die(of coursela,aku nih pendek).has a fair skin complexion and wear glases.

adekah ini petanda wahai rakan2?

miahahahahaha..

okay2 zatil..enaf!dissertation menanti dgn penuh menggoda tu haa...

Comments

Izzatul Azma said…
haha
mimpi anda kelakarr
melayu ke weh? ke mix.. ke mat saleh?

ehem2.. apa la alarm ko ni kaco.. aku br berangan nk tgk towel dia terlucut ms lawan perompak tu.. wakakakkaa
Zatil Iman said…
ahahaa
mlayu tulen kakkk

oihhh
tu dah name wet dream tuu
ahahahahahahaha
Gg said…
ehem, ehem,
dah gaya mcm mimpi aku je tu..
hahahahaha..
tapi, nmpk sgt la ko punye mimpi lebih ekstrim, ada penjahat bagai~~
jaja said…
oittt mimpi basah tuh... g mandi wajib... kakakakakaka
shafzan.m said…
aku x dok kojo..
lantas aku pon menge'tag' ko..
hahaha..
jgn malas ye..hehe

Popular Posts