10 things that makes me JARANG apdet blog


hik2..tauuu..da lame tak blogging..sorry sgt..pc rumah ku diserang virus maha hebat yang sedang dicure kan oleh incik hariz kite..muahahahaha..


okeh..back to basis..10 things that makes me a part time blogger(note that it is not a FULL time blogger)


1st-im enjoying my every second in malaysia..(muahaha..puyoo)

2nd-im bz with houskeeping bizness

3rd-im also fully occupied with the so called "dating" thingy

4th-shoping..its MEGAsales here in malaysia

5th-pegi dusun petik buah(it is NOT an easy task i tell u)

6th-qada' tgk tv

7th-buat kuey raye(ade sape2 nak tempah?we're baking choc chip,peoplee..haha)

8th-jadik KAKAK mithali(by all means,im the driver in the house occay..haha)

9th-kompeter lembab dan terpakse membiasekan diri dgn connection yang agak lembs ini..

10th-just one simple word-"M.A.L.A.S"..muahahahahah


okay..that are the things that restrain me from updating my blog..


see,i told ya


i AM a busy bee..hahahaha

Comments

Izzatul Azma said…
hey
u promise me sumthing..
ha..buat2 lupa la tu
send me the pic ;p
kat emel pon xpe..hihi
or else, update bout it :D

Popular Posts